Klik2..tabung beli DSLR

May 4, 2012

Sedddiiihhhh (bace style Johan)

Assalamualaikum wbt......

Bulan ni tinggal saya jer yang seeediiihh taww....dah la xde geng...n its look like, peeople getting to hate or "love" me... (yela sangat kann).... ~_^"

Moga-moga allah kuatkan semangat saya sepanjang berada disini......
yelaa siapa la saya nie...
xreti nak mengipas apa lagi menggunakan aircond yg berkuasa tinggi....
saya cume reti makan kicap cap kipas udang jerkk...hehehe

Hopefully lepas nie ada la dipanggil kat mana-mana...
sebab saya yakin, rezeki allah itu ada dimana-mana
cume kita kena sabar dan redha dengan perancanganya jer...

rezeki datang sekali gus...ak selalu macam nie...
moga2 ada yg terbaik  untuk saya di antara semua pilihan ini...

Aaaminnn~
 (tolong amin kan untuk saya yeaa) 


nie sambil-sambil buat entri baru ada ustaz comel + ensem + cute tengah bercakap dengan saya..
sila la jeleess...
heheheh
 salah satu cara untuk melupakan perasaan sedih adalah untuk bercakap dengan orang lain
nak-nak orang yang kita suka tgk...weeewiittt....
(mood gatal okaayy!!!)

walaupun ustaz don dah bertunang...tp sy tetap suke dia..wee~


eh okayy laaa...nnt saya update lagi entri baru ea....sbb banyak masa kann..wahahaha
dari bercakap dengan orang yang tak berapa nak suke kita...
baik saya bercakap dengan Mr.B saya nie...
 love you la Mr.B...
Saranghye...

adiooosss madioosss...





 
 
  


No comments: