Klik2..tabung beli DSLR

May 25, 2012

Cubit sikitt...sakit tak~

Assalamualaikum wbt

Hari nie datang kerja cam biasa....kul 8.30 baru masuk office...buat kerja cam biasa laa...g ambik file, ingtkan sikit..skali saatu kotak kauu!!! file 2D tuu...ingat ringan ke...terpaksa la mintak tlg kwn...fuuuhh~ mau patah gak pinggan gueww...

then time nak lunch dlm kul 12.45 gitu g la jmpe someone, sbb nk ambik something (xley gtaw, secret)..mula-mula cam okay laa..ckp-ckp sal cuti dan benda yg tetttttt....and then tiba-tiba that person tu nk ckp something, dia ckp dah lame dia nk ckp sal benda tu, tp tak beeerrkesempatan (katanya) then dia tegur-tegur skett, saya akui mmg salah saya pun..sbb lari dari tanggungjawab, tp xde la saya tak ambik pot langsung pasal keja tu, juz saya menghilang cam chipsmore...

mungkin sebab tu kott..tapi kenapa dia sampai nak guna that words....mmg saya saangat-sangat berterima kasih kerana mengambil saya sebagai pekerja anda...terima kasih allah jugak kerana gerakkan hati dia tuk memberi saya peluang "kedua" tuk di ambil sebagai pekerja...mmm...ke saya terlalu emosional dengan apa yang dia katakan....

saya pernah baca satu artikal pasal berkecik hati..artikal tu ada cakap, orang yg berkecik hati dengan apa yang orang lain tegur atau katakan akan mendapat dosa sebabnya dia tidak menerima teguran org itu, kerana teguran itu juga datangnya dari Allah....Mungkin ia jadi dosa sbb bila kita berkecik hati dgn org tu brmakna kita bkecil hati dgn Allah...Nauzubillah... mintak dijauhkan.. (korang pernah baca tak??)

Tapi tu laa..siapa yang tak pernah berkecil  hati...ce citerr..ce citerrr.....paling koman pun mesti ada kann...kann...jgn tipu laa...hehehehe
Human being kann...jadi kalau dah berkecil hati tu, cpt beristigfar dan mintak ampun dari Allah (pesan kat diri sendiri jugak nie)

moga kita semua terhindar daripada perkara-perkara yang melalaikan...

tadiagaksedihsampainaknangess (dahnangespunsebenarnyaaa) T-T" huhuhu



okay laaa..adiosss amigooosss~

No comments: