Klik2..tabung beli DSLR

May 24, 2012

Family day!!!

Assalamualaikum wbt....


hellowww2....
Buat gapo semua geng2 blogger....sihhat kah anda...kalau tak sihat g cari ubat sndiri..keh3..
2 3 hari nie saya saaanngaaattt2 penatt..kepenatan melampau smpaikan tak hiraukan keadaan sekeliling...(overla pulakkss) paling tidak pun , lepas isyak saya tiinnggtooonnggg....pengsan!!!!!! siyeess...pagi tu pulak baru bangguunnn...

hari nie pulak ada farewell party tuk encik norazlan...my ex-lecturer and now becoming my "rakan sekerja"... hehehe....

16 Jun niee ada family day yehaaaa!!!! 
kat manneee...hmmmmmmmmmm

V
v
v
v
v
v
v
v

Sanctuary Resort
Cherating!!!


cant waitt you knoww!!!!


perkara pertama saya nak buat adalah...terjun kolamm.....yeaaahh
saya tak nak mandi pantai, saya takutt..keh3..

weeeeeeeeeeeeee.....(sonok la sgt, padahal time tu, semester baru start)
tp xpe...(sedapkan hati sendiri)
hehehehe

okay...hari nie allah murahkan rezeki buat saya...
makan tengah hari freee...
makan malam pun free...ada org nak treat..hehehe
pagi tadi je mkn sndiri...sndwich...keh3...
 alhamdulillah~
moga allah permudahkan rezeki buat semuaa!!
Aamin~

sooo...agak-agak my friend nak blnja apa eaa...
hehehe~
can't wait lorhh...

ok laahh....cukup untuk hari nie....saya nk balek...mknan td pun masih terasa lagi...banyak kot mknn tadi..tp xley nk makan semuaa...kenyangg..~

(paling syiookk,  minggu nie dah 2 org cakaap saya susut...)
ngeee...





 






No comments: