Klik2..tabung beli DSLR

May 16, 2012

Its my life!!

Assalamualaikum wbt

Hola-holaa....hari nie saya ada mood nak buat entri, walaupun entri saya nie xde orang nak baca....hehehe 
( ada aku kesah) 
MOJ!!! 

Sebulan kerja nie, saya asyik buat kerja pejabat saja....
hari-hari buat surat lantikan..
hari-hari ambik signature KPP..
ciyan Dr. Wan tu...
agaknya dia ngeri tiap kali dengar suara saya dicorong telefon tuu...
(over kan)
tapi apa yang boleh saya buat...saya hanya menurut perintahh...
ceewaahh....
tak sabar nak tunggu 11 Jun 2012...
start mengajar balik...taaapiiii....
materials tuk lesson semester depan tak prepare lagi...
 huaaaaa~
......T_T".....
guane nie...guanee~

lagi 15 minit nak pukul 1 (lunch okayy)
tapi saya puasa harini...
nak balik nak tidur untuk sejam...penat...
semalam mengadap Hindustan sampai pukul 2 pagi..
tak pernah la saya tidur selewat ituu..
sekarang nie pun, menaip sambil tutup mata..
(percaya tak)
 hek3...

okehh laa...nak get ready balik...
sambil-sambil pikir, nakmakanapetukbukeposennt........ 


 
 

No comments: