Klik2..tabung beli DSLR

Nov 4, 2010

my top 10 songs

Tetiba pulak teringat kejadian semalam, tengah berborak-borak dengan member then cakap-cakap pasal perangai lelaki nie. Macam-macam ada, yang jeles bile gf beborak nga lelaki lain (kawan ok, ape kes nk marah-marah), lagi parah bile si gf nie ade pulak abang angkat, lagi la jeles si mamat nie. huhuhu * kalo aku pun aku marah jugak kot sbb takkan ade lelaki dan perempuan yang boleh berkawan baik tanpa ada secebis perasaan antara mereka..kan...kann.....
alaa...normal la 2...lumrah hidup kott...n aku suke sangat nga kata-kata member aku nie...dia kata
"betul ke dia (bf/gf) sayang kan kita or itu just perasaan memiliki ( ko milik aku, mane boleh orang lain kacau)"...hmmm, betul jugak kan, betul ke kita betul-betul sayang kan dia or kita just rasa dia milik kita n watch out everybody he/she is mine!!! hahahaha~







ehh...aku nak tulis pasal my top 10's songs....nie la di antara lagu-lagu yang selalu menemani aku mase aku tengah serabut study..

1) For the rest of my life - Maher Zain..Of course la..huhuhu
2) Always be there - Maher Zain
3) InshaAllah - Maher Zain
4) Open your eyes - Maher Zain
5) Thank you Allah - Maher Zain
6) The Climb - Miley Cyrus
7) Bila nak Saksi - Spider ( lagu lame yang menyentuh hati)
8) Di saat aku mencintai - Didali
9) Jangan menangis lagi - Kangen Band
10)................................ tak tahu lagi lagu ape...tp sebab nk sedap kan list kan...xkan nk buat my top 9's songs...cam pelik jek....kah3..
siyes laa, dengar lagu nie buat aku tenang jek..nak pulak dengar suara abang Maher Zain(cewaahh) tu....hahahahaa

yang pasti aku tengah nk struggle dengan final exam nie....arrghhh~ mmg tak suke nga final nie...but what to do, it life kan...student life memang cam nie ( tetiba teringat kata-kata nie) fuuuhh...STUDENT!!...

adioosaaa....assalammualaikum~

No comments: