Klik2..tabung beli DSLR

Jan 16, 2011

Whatt!!!

Hai~,
Hari ini terasa macam nak tulis sesuatu dekat Mr.Belog kesayangan nie. Tempat bermanja, tempat mengadu domba (cewaahh~)
^_*!
Aku tertanya-tanya, ada tak orang yang tak pernah dapat masalah sebab aku nie sentiasa ada masalah, tak kira lah dengan kawan, pelajaran mahupun soal hati dan perasaan...ahakkss. Penatlah, dah selesai satu masalah datang lagi yang lain dan yang paling susah bila masalah yang sama asyik datang menjelma tanpa segan silunya...(nie jenis muka tebal 14 inci) lalalallala.


Emotions in life

Mesti ada masalahkannnn., dulu masa kecik-kecik kalau ada masalah ke gaduh dengan kawan ke mesti aku merajuk (mak aku siap cakap " Mula la nak tarik muka 14" entah macam mane la muka 14 aku tu, macam tv14 inci tu kott...lalalala) tak pun aku nangess(huk2), cepat sangat mutiara aku nie mengalir dan tabiat tu kekal la sampai sekarang, tapi sekarang nie bukan bila gadoh dengan kawan yang buat aku nanges something else okay!!...tolong laaa~*kadang-kadang jekk ..aku cume terlebeh tacing skett...ahakkss
Tetiba rasa macam rindu jer zaman dolu-dolu, seronoknya kalo muda sentiasa...immortal la kiranya...tak payah pikir apa-apa, pergi sekolah, balek , makan , main...tu je kerja..tak payah pikir nak cari kerja, nak cari duit, nak kawenn (tettt!! tu yang ramai nak).... ^_^!

nanti nak posing kahwin gini taw~ wink2*-*

Tapi itulah dunia, lumrah kehidupan...yang muda akan tua, yang hidup akan mati, yang gemuk akan kurus, yang kaya akan miskin....apa-apa je lah lagi....tak semua yang kita nak kita akan dapat dan tak semestinya apa yang kita inginkan tu akan membahagiakan kita....betul tak!!
So fill your life with lots of sweet, bitter , sour memory..then You Will Live Your Life Better...betul ke ayat aku tuuu...lantak laaa...hehehe

**okaylah, nak solat dulu eaa, tahu dek mak aku memang kena leter la lambat solat...keh3..
Adiosss~

No comments: