Klik2..tabung beli DSLR

Oct 31, 2010

Selimut yang sangat Nyamann

Semalam punye la best pergi ronda-ronda kat bandar sambil menikmati angin malam yang sejuk...musim hujan dah tiba weh...penangannye, baju kat rumah tu tak kering-kering walaupun dah 3hari tersidai...kah3...
yang paling bestnye, sebab syok sangat menikmati udara segar 2 sedar tak sedar aku telah dapat hadiah yang paling bermakna untuk minggu nie yg sebetulnya ak tak perlukan nyaa...aku hampir-hampir demam..hampir-hampir 2...( sebab seharian suntuk aku duduk dalam selimut jek..panaskan badan) wallaaa~
mujur la demam tu tak berterusan, kalau tak memang heavan la aku menghadapi hari-hari yang mendatang....dengan nak study lagi, nak jawab final lagi...fuuhh~
syabass betteee~
lagi satu aku penat betul la nak pergi jawab exam sebabnya dewan exam tu tersangat2 la sejuuuUUuuk...aku pelik betul dengan "pengawas" tu..dorang tak sejuk ke?? aiisshh...dah la suruh naikkan suhu tak buat...sampaikan ink pen ak beku...whatt!! hahhaha~nak cakap dapat jawab exam dengan lancar ke??? nope~
lusa ada exam lagi...caiyok-caiyok...do the best...tp nk best ape kalo asyik on9 jek 24/7 kan...keh3...

No comments: