Klik2..tabung beli DSLR

Aug 6, 2010

ape-ape je laahhh :'(

Macam mane nie, ak dah start makan balek....arrghhh!!!! tolong la stop kimah....jgn mkn lagi...ingat...ap yg ko nk buat....don't stop now....keep on going...plss!!!
kenapa nga ak nie.....ak kena jugak berjaya....
My heart now dah hancurrr....sehancurnyee.....MEREKA semua sama....semua nk benda yg samaa....:'(
ak sedar siapa diri ak....kalo tak nak ckp jek, jgn biarkan ak tertunggu2 n bile dpn ak berpura2 cam xde ap yg berlaku....pls laa be gentle...thats not the best way to settle the problem...huh!!!!

cam bodoh jek tulis kt sini, bukan dia boleh bace pun.....hmmmm...tp ak boleh lepaskan geram ak kat sinii...ak nie mmg BODOHH!!!

biar laa ape nk jadi, jadi laaa.....ade ak pedulii.....mmmmmmmmmm



p/s: hati tengah sakit smpai dah tak rase ape2 lagii.....

4 comments:

dhayaluna said...

gudluck gurl.
u can do it.

misskim said...

huhuhuhu...i'm trying to be someone that's not me!!!!

Miss D said...

at least dpt lpskn pe yg tebuku kt ati wpun die tk bce kan..huhu

misskim said...

yup...lepas la jugak...hohohohohoo....