Klik2..tabung beli DSLR

May 4, 2010

sayang...cinta...korban....airmata....

hhmmmm.....pernah tak sayang kat seseorang 2 smpai bile nk berpisah ngan dia rase cam sedih2 yang amat....itu laa perasaan pertama dalam hidup ak yg ak rase....
xtaw bile ak rase syg sangat pada dia....org kate kalo kite sayang kat org tu dgn rasa ingin memiliki itu adalah cinta....betul ke??? ntah laaa....03/05/2010>>tarikh yg tak akan ak lupa....kekantoian demi kekantoian berlaku.....dan ak rase dia dah tahu yg ak suke pada dia, mcm mne???hahahaa~~~kantoi dengan gmbar...gmbr dkt telefon....argghhh tp dia seorang yg sgt baik n cool...dia wat mcm xnmpk ape2 pun....

then pegi jln2 dgn dia....rase mcm lain je bile dia dah taw ape yg ada dalam hati ak...isk3...tak sanggup tgk dia pegi ngan abg dia....rase cam nk nangesss....smpai je umah rase dada nk pecah tahan sebak.....tak pernah seumur hidup ak rse sebegini....mencintai dan menyayangi seseorang yang bernama LELAKI sebegini ikhlass....demi Allah ak menyayangi dia....kalo laa ada jodoh ak ngan dia....Ya Allah pada Kau la ak berserah.....rasa syg pada dia xdpt ak nyatakan dengan perkataan....tp sayang ak pada dia...tidak melebihi syg ak pada Yang Satu....ya Allah kau bimbing la hambaMu ini....~~~



hmmmm.....dah laa...nk g bace dluuu....nk abiskan dulu paper ...then baru kite jmpe lagi yeaaa

DALAM HATI ADA ALHABRA~~~~ <3

2 comments:

fyezura said...

whoaa kimah.tumpang gumbira..

misskim said...

ak yg gembiranye faii...daku tengah berdukacitaa niee..isk2...