Klik2..tabung beli DSLR

Apr 11, 2009

berdosakah aku....durhakakah aku...


Hmm..pagi nie ak rase xsedap hati langsung~~ntah lah, ak tengah breakfast then ak berbual la gan ayah n mak ak....aku ckp la psl somtin, then ntah mcm ne ak tetiba prap!!!...bad mood terus~~ak diam je, xckp gan mak n ayah ak....then mse nkg kerja 2 ak terfikir, berdosanya ak buat cam 2 kat my parent....rase berdosa sgt2, mse tgk muke mak ak b4 ak pergi kerja....huk3....jahat nye ak nie...ya allah, apa nk jadi gan ak nie~~~isk~~ak xnk jadi anak durhaka, tp kadang2 kite xtaw kan kate2 kite menyingungkan perasaan parent kite....
hmm...sedih, da xde mood nk buat kerja~~

1 comment:

Ilma said...

biase la kimah..
org pon slalu jer moody..
tgh2 ok, tibe2 je brubah angin..
xtaula nape..
yang erannye, bende ni slalu sgt t'jadi pd org2 yg btul2 rapat ngan kite..
mcm org ni, slalu moody ngan parent & bushuk..
bkn nk pon wat cmtu.. tp nsb baik diorng memahami..