Klik2..tabung beli DSLR

Feb 15, 2009

korean band addicted...


Salam semua...tak tahu nak tulis ape, tapi yang pasti saya nak share pasal minat saya nie...
gile sangat tengok citer-citer korea..

nie first band yang saya minat..SUPER JUNIOR-suju...lagu2 nye sgt2 best..

semua nie bermula dengan kawan saya yang mmg giler gan mamat korea nie...pantang nmpak yang ensem 'cop' terus..hehehee~~~

siap blaja bahasa-bahasa korea, kdg2 bahasa korea dia lbh baik dari english taw....minat korea punyer psal...saya pun try gak bahasa korea nie, tp sbb x in Love sgt gan korea nie soo kureng lah sket...juz suke tgk citer2 n grup dari korea...muvie korea nie best, sbb dia bley buat kite nanges touching gan lakonan nye...kalo lah artis kat malaysia nie bley wat cam 2..(^^,)

TVSQ-dbsk

FT-ISLAND

Setakat nie jelah tuk arini...dah xtaw nk ckp ape....bye...

nor hakimah mohmad rahim





No comments: